poniedziałek, 9 września 2013

Akuku

Akuku !
Znalazłam się tutaj. Jeżeli już mnie znacie to na tym blogu będziecie mogli mnie spotykać tak samo jak na fotoblogu, a jeżeli dopiero na mnie trafiliście to powinnam coś napisać o sobie.
Jestem Natalia, ale większość ludzi mówi do mnie Nawro :) Mam 16, chodzę do liceum.
Jestem kpoperem. Interesuję się tańcem i różnorodnymi sprawami dotyczącymi Korei Południowej jak i jej samej. To co mnie również interesuje to makijaż, kosmetyki, nowinki urodowe prosto z Korei :)
Jestem niesamowitym leniem, który większość swojego czasu spędza słuchając muzyki.
Uwielbiam prowadzić fotobloga, ale coś mi w nim nie wystarczało i chciałam poprowadzić bloga o bardziej ambitnej różnorodnej tematyce. Dlatego założyłam tego bloga. Ale fotobloga jak na ten czas nigdy nie opuszczę ^_^
Myślę, że jak na razie to tyle. Poznacie mnie w kolejnych notkach. Nie będę ich dodawała codziennie, ale postaram się jak najczęściej :)


Do następnego posta. <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz